så meningslöst!

Tjoo Hoppsan!
Igår kom jag fram till att jag sa något fruktansvärt härom dagen! När evve frågade mig om hon skulle hjälpa mig att fixa min header så svarade jag ja, jag tänkte att det skulle vara roligt med en liten fin header. Sedan sa hon till mig att jag var tvungen att skriva i den bara för att hon har lagt ner tid på den och varit snäll och så, ja tänkte jo visst, varför inte liksom. Men... SÅ JÄVLA MENINGSLÖST! Jag vet mycket väl att jag aldrig kommer att skriva något speciellt ändå, och dessutom så kommer jag att vara för lat, ha annat att göra osv. Nu har jag fått sagt det iallafall. Men tack evve för en fin header :P  See ya    
                                                                                      

     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0