congraatz mig själv, öppet hus på plönninge

hellu!
Skrev aldrig igår så jag får berätta om gårdagen. Vi hade öppet hus på plönninge som jag fick spendera min födelsedag på. Det var faktiskt roligare än väntat, väldigt kul faktiskt! Jag var funktionär på fälttävlan, jag och evve var hindervakter. Samma hände idag fast det var debutant tävlan :) Just nu sitter jag och lyssnar på när lanthusfolket kollar på kylemonkey xD skulle pluggat men om ni känner mig rätt så förstår ni att jag gjorde något annat istället. 
lite bilder från helgen :)

bönner ffs!

traktorpulling !

bonne evve !

bonne jossan

de seriösa funktionärerna !

Nä nu får det räcka med bilder! för nu ska jag hem och duscha, äta chips, kolla film och sova! så godnatt på er!
see ya!
            


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0